MAKEUP REVOLUTION PALETA CIENI VIOLET CHOCOLATE


Podobny obraz


Violet od Makeup Revolution to niezwykłej jakości paleta 18 cieni do powiek w bardzo oryginalnym opakowaniu nawiązującym do tabliczki czekolady. Cienie są mocno napigmentowane i niezwykle trwałe a ich aplikacja jest bardzo przyjemna. W palecie znajdują się cienie w tonacjach brązów, beży, miedzi, różu, fioletu. Paleta zawiera cienie w wykończeniu matowym oraz połyskującym, o przepięknym i wyjątkowym wykończeniu. Cienie są niezwykle gładkiej i aksamitnej konsystencji a ich aplikacja to sama przyjemność. Są trwałe, nie rolują się i nie osypują. Idealne do tworzenia makijaży zarówno na co dzień jak i na wyjścia.



Najpierw na górną powiekę nałożyłam delikatny czerwień 
Następnie po rozblendowaniu 
dołożyłam nieco mniejszy odcień bordo 
zaznaczając odpowiedni kształt 
Uzupełniłam  kąciki oczu 
 najjaśniejszym kolorkiem z tej paletki. 
Aby rozjaśnić dołożyłam delikatny
 brokat na powiekę. 
Nie byłabym sobą,gdybym nie dopełniła moich ukochanych rzęs sztucznymi,
Usta są dla mnie bardzo ważnym elementem w makijażu,
a więc tym razem podkreśliłam je szminką 
od marki Kylie

Całość prezentuje się całkowicie inaczej,
nie jest zwykłym codziennym makijażem,
lecz na jakieś specjalne wyjścia.
Jak możecie zobaczyć postanowiłam to tego make_up 
założyć czerwony krop top i ciężką katanę.
Aby całokształt pasował do Siebie i
odzwierciedlał zupełnie coś nowego


Komentarze

  1. Mam tą paletkę i bardzo lubię, a Twój makijaż wyszedł meeega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kaletka. Bardzo fajny i profesjonalny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka tej palety jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale kolory palety Śliczne mi się podobają. Śliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. W swojej kolekcji palet nie mam ani jednej "czekoladki". Podoba mi się kolorystyka jednak nie wiem czy była by odpowoednia dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,a akurat ta paletka nie pasuje do każdej Kobietki.

      Usuń
  6. Zdecydowanie moje kolory! Poszalała bym z fioletami. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudny makijaż! :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż wyszedł pięknie ! Śliczne są te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletki nie znam, ale makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na urodziny dostałam paletę

    OdpowiedzUsuń
  11. Niewątpliwie ładnie wygląda, jednak ja mam uczulenie na wszystkie cienie i potem wyglądam jak królik.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę to moc możliwości

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

sport style/top/boyfriendy

Katana/Golfik/Jesienna stylizacja

Elegancja&Stylowość&Sport